Selamat Datang

spop

roll


Click here for Myspace Layouts

muzic in my life

latar belakang

Rama-rama

Rama-rama
Bawa Aku Pergi. . !

Khamis, 29 September 2011

cinta muka buku-cerita didalam kem "mind at ease"

kita berkenalan hanya dalam kem "mind at ease"
aku daripada xberani pegang belut terus berani.. oohhh uohhh
hati ku rasa sesuatu.. dan pabila aku kena naik atas pentas untuk berlakon...
hati ku berasa gementar xterkata..
malu pun ada takut pun ada.. mungkin ini 1cabaran o-00o0o0
bila nya mlm persembahan aku dan kumpulan 1 membuat persembahan
boria bertema merokok.. malam ini malu aku terus hilang entah kemana..
dan apabila Pn.Mazuin Khamis mengumumkan kumpulan 1menang dlm persembahan.. hati ku terus bergembira.. dan terus bergembira.. mula nya kami dari kumpulan 1 malu-malu.. akhir nya malu itu entah kemana.. hahaahhahaa
kumpulan kami dapat hadiah sampai dua.. 1 hadiah persembahan terbaik 1lagi kumpulan terbaik..
ini lah yg cerita aku.. cerita didalam kem "Mind At Ease"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan