Selamat Datang

spop

roll


Click here for Myspace Layouts

muzic in my life

latar belakang

Rama-rama

Rama-rama
Bawa Aku Pergi. . !

Ahad, 7 Oktober 2012

Langkah Pertama Tuk Menuju Kemenara Gading Semakin Hampir.



Hampir 3Tahun saya menuntut ILMU di SMKSE dan kini hanya Tinggal 7Jam lagi untuk Penilaian Menengah Rendah dan akan menentukan segalanya di langkah yang pertama untuk menuju ke Menara Gading. Dengan Lafaz Bismilahirohmanirrohim semoga saya dapat mencapai cita-cita serta impian saya dan dapat memenuhi semua harapan daripada keluarga, guru-guru, dan rakan-rakan di Iringi Doa, Usaha, Ikhtiar, Tawakal kepada ilahi.
INSYA"ALLAH



Kini Hanya Tinggal Doa, Usaha, Ikhtiar  dan Tawakal Kepada Allah Pencipta Sekelian Alam


Akhir kata dari sy kepada diri saya sendiri dan juga kawan-kawan seperjuangan saya







Tiada ulasan:

Catat Ulasan