Selamat Datang

spop

roll


Click here for Myspace Layouts

muzic in my life

latar belakang

Rama-rama

Rama-rama
Bawa Aku Pergi. . !

Selasa, 24 Januari 2012

Hari jadi aku sambut dekat asrama

aku kena baling telur ayam dengan penghuni2 di asrama smkse (dorm C) eeeeeeeeeuuuuu.. cerita dia mcm ni.. masa tengah makan malam.. lepa semua pakai baju melayu dah.. nak pergi solat margrib berjemaah dekat surau.. masa tu aku terlambat sbb aku tolong cikgu format komputer dekat makmal sekolah.. dan aku pun nak pergi mandi.. masa tu aku dah nak habis mandi dah.. lepa ketuk pintu lepa ckp wehhh.. cepat sikit aku sakit perut ni.. then aku pun buka pintu dan keluar.. lepas kelur tu.. bang...!!!! Bung...!! boomm..!! lepa balik telur.. menjerit aku.. hmmm ee dah lah melekat-lekit.. hmm tapi best lah sbb pertama kali kena mcm tu.. huhu.. BTW nanti lepa kena balik ngn aku.. huhu.. (kimi Rosli,shah,afiq,tengku,redzuan,zarul, dan kembaq..) thankss..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan